27 de maig 2008

Seguint el tren a las nubes i Quebrada d'Humahuaca

Entrant als Andes -província de Jujuy, Argentina- Cardones als Andes I pugem més Runes incaiques
Aquesta dona ens va fer
un pollo con papas en 10 minuts
Dormim a San Antonio de los Cobres a 3.800 m.s.n.m
Seguint el tren a las nubes
La mina de coure, estany i plata
Caminant per Salinas Grandes
Som al punt més alt
Poblet als Andes
Comencem a baixar i
a recuperar l'alè
la Quebrada d'Humahuaca al fons
i un cardón
Carrer d'Humahuaca
Carrer de Purmamarca
El cerro de los 7 colores
Vista de Tilcara
Hostel a Tilcara
Els amics de Tilcara

2 comentaris:

elena ha dit...

Encara per Argentina???? feia temps que no em ficava a tafanejar les vostres fotos, estàn genial!!! Jo a l'estiu em farè una escapada a India!! oleee ... Petons i bon viatge

Serge ha dit...

Hola Nenes,
Avuí he pensat en valtros... sabeu què? he anat a Aligre per primer cop desde la última vegada (quina frase m'ha sortit: no sé si és patètica o sublim)
Bé el cas és que la visita de la Noemí era una bona excusa per tornar "al lugar dónde fuimos felices" i on no estava jo segur de si "debia tratar de volver". I Ha estat genial!!! hem comprat cireres i piñes, un llibre, hem passejat, unes birretes etc etc... feia sol i hem caminat fins al canal per cruspirnos la fruita i una ampolla de vi. ole ole ole.
Be... al marge d'aquest moments de felicitat absoluta, Paris seguiex sent molt...Que tinc ganes d'arribar a Barcelona.

un peto i ens veiem aviat.
SERGE