28 de juny 2008

Machupichu i Wainapichu

Ai! Quina alegria! Avui mateix hem rebut les fotos del machupichu i del wainapichu!!!! Gràcies a la col.laboració dels desconeguts!! Mil gracias Vane! Thanks a lot Howard! El poblat del Machupichu des de la posta de guàrdia. (From Vane) El POblat del Machupichu des del cim del Wainapichu (From Howard)
Som a l'antic poblat del Machupichu (muntanya vella). Davant meu s'obre una vall selvàtica que miro des del que havia estat un balcó de la zona sud de les runes. I si tanco els ulls puc arribar a sentirme ocell. Sóc capaç de sobrevolar la vall i piular tan fort com els pulmons d'una petita ocelleta com jo m'ho permetin. Si pogués volar, sé del cert en quina direcció ho faria; Em recolzaria de la pedra més a la punta del mur, em deixaria caure i així gaudir del plaer del buit i just abans d'arribar a tocar la boira que tinc a sota, recuperaria l'alçada aprofitant una corrent d'aire, m'inclinaria cap a l'est i pujaria fins al cim del Wainapichu (muntanya jove) on m'espera en Romà i la meva eterna juventut.